Realizacja zamówionego zakresu prac technicznych. Najczęściej realizowana przez uzgodniony system zdalnego dostępu (szybciej i bez kosztów dojazdu), może być realizowana bezpośrednio w czasie wizyty u Klienta lub w siedzibie Contec na podstawie danych otrzymanych od Klienta.
Realizowana w kolejności zgłoszeń lub jako ekspres (realizacja w terminie do 2 dni).
Zapytania serwisowe kierujemy na adres email: serwis@contec.com.pl
Po zarejestrowaniu się na naszym portalu serwisowym (www.zoho.com) – uzyskasz możliwość podglądu swoich zgłoszeń serwisowych – każde Twoje zgłoszenie ma nadany temat oraz numer (co ułatwia wyszukiwanie spraw) i w zależności od etapu realizacji może mieć status „open” (otwarte) lub „closed” (zamknięte).
System serwisowy w zakładce „rozwiązania” udostepnia zestaw opisów rozwiązań dla typowych problemów: lokalizacje w bazie SQL, procedura badania zbieżności z operatorem czy transmisja z bufora (sesja BUConf).
Rejestracja może nastąpić poprzez zaakceptowanie zaproszenia wysłanego przez nas na Twój adres e-mail. Jeśli jesteś zainteresowany takim rozwiązaniem – napisz lub zadzwoń!
Żeby skorzystać z pomocy serwisowej należy wysłać zgłoszenie na adres email serwis@contec.com.pl. Dla umożliwienia zdalnego dostępu zalecamy zainstalować program TeamViewer w wersji darmowej. Po ściągnięciu i zainstalowaniu program jest gotowy do działania.
W celu dalszych informacji należy skontaktować się z naszą firmą telefonicznie lub mailowo.