Usługa polegająca na wykonaniu na rzecz Klienta uzgodnionych prac technicznych. Może być realizowana bezpośrednio w czasie wizyty u Klienta, za pośrednictwem uzgodnionego systemu zdalnego dostępu lub w siedzibie Contec na podstawie danych otrzymanych od Klienta. Realizowana w trybie zwykłym lub jako ekspres (realizacja w terminie do 2 dni). Szczegółowe warunki to:

  • Serwis zdalny – usługi świadczone za pomocą zdalnego dostępu IP lub modemowo
  • Dojazd lokalny – ryczałtowe koszty dojazdu w Warszawie
  • Dojazd powyżej 30km – Koszty dojazdu do Klienta liczone według cennika w funkcji odległości do pokonania
  • Aktualizacja oprogramowania – wykonanie kopii bezpieczeństwa, wgranie nowej wersji, sprawdzenie funkcjonowania po aktualizacji
  • Audyt systemu taryfikacyjnego – przegląd instalacji pod katem: poprawności dzialania i pełnego wykorzystania możliwości systemu, sposobu administrowania, funkcjonowania procedur obsługi bieżącej i sytuacji awaryjnych
  • Duplikat, odtworzenie numeru licencji
  • Wysyłka plików na CD-ROM – dla zainteresowanych, wysyłka potrzebnych plków, standardowo dostępnych do pobrania na serwerze FTP Contec

Zapytania serwisowe kierujemy na adres email: serwis@contec.com.pl

Możesz być zarejestrowany na naszym portalu serwisowym (www.zoho.com) – daje to możliwość podglądu swoich spraw serwisowych – każde Twoje zgłoszenie ma nadany temat oraz numer (co ułatwia wyszukiwanie spraw) i w zależności od etapu realizacji może mieć status „open” (otwarte) lub „closed” (zamknięte).

Rejestracja umożliwia też korzystanie z opisów rozwiązań typowych problemów znajdujących się w zakładce „rozwiązania” takich jak np. lokalizacje w bazie SQL, procedura badania zbieżności z operatorem czy transmisja z bufora (sesja BUConf)

Rejestracja może nastąpić poprzez zaakceptowanie zaproszenia wysłanego przez nas na Twój adres e-mail. Jeśli jesteś zainteresowany takim rozwiązaniem – napisz lub zadzwoń!

Zdalna usługa serwisowa jest dostępna bezpłatnie dla firm z SLA.

Żeby skorzystać z takiej pomocy należy wysłać w tej sprawie  zgłoszenie na adres email serwis@contec.com.pl, a następnie zainstalować program TeamViewer czyli trzeba kliknąć na ikonkę znajdującą się na dole strony. Po ściągnięciu i zainstalowaniu program jest gotowy do działania.

Inne zainteresowane osoby nie posiadające SLA mogą także skorzystać z takiej pomocy za odpowiednią opłatą według cennika.

W celu dalszych informacji należy skontaktować się z naszą firmą telefonicznie lub mailowo.