Telbaza Net
System taryfikacyjny w wersji z dostępem przez przeglądarkę internetową, rejestrujący wszystkie typy połączeń: przychodzących, wychodzących, odebranych i nieodebranych wraz z możliwością analizy procesu oddzwaniania. Uproszczona funkcjonalność, zdecydowanie łatwiejsza obsługa.
Podstawowe funkcje programu:
- zapobieganie traceniu kontaktów od Klientów – informacja o połączeniach nieodebranych i nieoddzwonionych tzn. lista Klientów, którym nie udało się dodzwonić do firmy.
- wygodne raportowanie – analityka typu Contact Center wraz z raportami kosztowymi. Dzięki dostępnym danym można badać jakość interakcji z Klientami, na przykład: czas oczekiwania na połączenie, długość rozmowy z konsultantem lub obciążenie ruchem.
- uproszczona administracja – budowanie struktury organizacyjnej i samodzielne edytowanie danych o liniach
- łatwe zarządzanie uprawnieniami – elastyczne definiowanie uprawnień i reguł dostępu dla grup i użytkowników.